Anneler 22+6 haftalık gebeyim 2 hafta önce şiddetli grip geçirdim antibiyotik vs kullandım dr kontrolünde ama o sürede sağ meme altımdan sırtıma doğru bi ağrı başladı dayanılacak sekılde değil dr gittim enfeksiyon kaburgaya vuruyor falan dediler yine ilaç verdiler ama hiç etki yok kadın doğumcu bu haftada kaburga ağrısı olmaz başka bir şeydir dedi yaşayan var mı ağrıdan duramıyorum artık 🥺