Dilayqaralleh merhaba bende ikizlere hamileyim daha küçüğüz ama çok araştırdığım için biliyorum 🤗 doğum sizin hamileliğinizin gidişatına ve rahminizin taşıma kapasitesine bağlı. Burada 24 te de doğuran var 38 de de. Geneli 30 dan sonra taşımakta zorlanmış 32-34 te doğurmuş vs. Ama benim şuan 16 haftalığım her şey yolunda gidiyor bir önceki gidişim de doktorum hedef 36 geçirmek demişti. Bu sefer hedef 37 dedi.
normal doğum imkansız değil ama bir çok komplikasyonu oluyormuş ya da yolunda gitmesi gereken şeyler vs vs bebek arasındaki doğum kilo farkı bile etkiliyormuş. Tek yumurta normal doğumu çifte göre daha kolaymış aynı keseden geldikleri için ama burada 1. Normal olup 2. Yi pozisyonu döndüğünden sezeryan olanı da okudum. Bende imkan olursa isterim tabi ama biraz zor görünüyor bir de kimse riske atmak istemiyor böyle de bir gerçek var. Riskliyse tabi hiç gerek yok orası ayrı🙏🏻ama kendi düşüncem sizin yaşınızda varmış, ikiz olması vs tabi diğer öykülere de bakılır ama riskli görülüp hiç seçenek olmayabilir normal doğum…
Ama bence kendinizi sezeryan gibi hazırlayın o an şartlar el verip riskli durum olmazsa denemek isterseniz neden olmasın 🌸