Kızlar merhaba,
10.04: 222
12.04: 478
14.04: 1008
19.04: 1838
Beta değerlerim 14 ile 19 arası sizce sorun var mı? Çok yükseliş göremiyorum. Canım sıkılıyor bu duruma. 15inde doktora gittim. En son kese oluşmuş dendi ama beta değerimin bugün ki artışı canımı sıktı..