bgndgd yani bitanem öncelikle regl kanı kaybetmemiz ki bunu yıllarca kirli kan diye bildik ama yalanmış doktorlar yok öyle bir şey diyor. Ve eğer hamileysen sık sık kan vereceksin 3 tüp 5 tüp. Yani kadınların çilesi 🤣😊 o manada dedim. Eğer evde test yapmadıysan kan verme diye söyledim