7+5 haftalık hamileyim ilk gebeligimde hiçbir belirtim yoktu 7.aya kadar da çok rahat bir gebelik geçirdim ve oğlum olmuştu
Şimdi mide bulantısı,tansiyon düşmesi,tuzlu aserme,uyku,halsizlik,mide eksimesi hepsi var ama yine erkek hissediyorum çin takvimi maya takvimi ramz teorisi hepsi erkek çıkıyor 🫣🫣🫣 kalp atışını erken duyduk ona da erkek bebek belirtisi dediler kız çocuk çok istiyorduk hala bir umut olur belki diyorum kız olursa çok sasiririm 🙈