Kızlar ilk gebeliğim çok tecrübem yok 32 haftalık hamileyim yürürken vajina içinde veya rahim ağzıda olabilir o bölgelerde bi ağrı oluyor iğnelenme oluyor oturuyorum geçiyor ara sıra bu durumu yaşıyorum normalmi ya perşembe günü randevum telaş yaptım