Kızlar biz 37+5teyiz ve karnımda özellikle sol tarafa yatınca üst tarafa doğru toplanma sertleşme oluyor otururkende sertleşme olmaya başladı çoğu zaman ve iki gündür kaşığımda ara ara ağrılar hissediyorum korkuyorumda her an bişey olabilir diye siZde de oluyor mu bu belirtiler ve sizce doğumun yaklaştığının belirtisi mi pazartesi tam 38 haftalık olucaz kontrolümüz var doktorada sorucam bakalım 🤔😊