Kubraa1296 19 haftalık hamileyim ama inanılmaz iştahsızim ve hiç kilo almadım aynı durumu yaşayanlar var mı bebeğim gelismeyecek diye endişeleniyorum
Masalada-annesi Kubraa1296 Bebek kilo alıyordur doktor bakmadimi kaç Gr olduğuna her anne de değişkenlik gösterebilir büyük ihtimalle ama bende kilo almadım fakat bebek gramı gayet ileri bile