Hamile olduğumu cok yeni öğrendim aile hekimimde ancak kansızlığım da varmış, çok düşmüş kan değerim. İlk üç ay kan ilacı önermiyorum dedi. Kadın doğum randevum haftaya ancak kansızlık bebeğin gelişimini olumsuz yönde etkiler mi bu durumu yaşayan oldu mu