Kendini en iyi nasıl hissedeceksen onu seç. Ben mesela kesinlikle normal doğum düşünmüyorum. Çatalda olmak, vajinal bölgeden bir canlının çıkacak olması, darlık problemi varsa kesilir mi bişey yapılır mı dikiş atılır mı derdi, işte anlık bile olsa o yorgunluk ve sonra giden gelen yorgunluğu, bebeğe alışma yorgunluğu uykusuzluk derken normal doğuma değer mi diye düşünüyorum. Sorularımın cevabı değmez olluyor 😂 bu yüzden senelerdir hep sezzeryan kafasını yaşıyorum. Sizde iyi hissedeceğiniz şeyi yapın