Esilazeynepaslan Kızlar yasınızla hamile kaldığınız ayı toplayın çıkan sonuçtan dokuz çıkarın kalan sayı tek sayıysa erkek çift sayıysa kız bebek bunu bir yerde okumuştum deneyin bakalım
cerengeredeli Esilazeynepaslan hamile kaldığım yaşı cikartirsam 14 kalıyor kız doğru çıkıyor, ama 2 Nisan’da 25 e girdim ondan cikartirsam 15 kalıyor erkek çıkıyor 😂😂 benimki kız ama
BirAnneikibebek0 Esilazeynepaslan şimdiki cinsiyeti bilmiyorum ama oğlumda doğru çıktı tek sayı şimdikini yaptım çift sayı çıktı bakalım kızım olucak mı 😂🙏
ipek63yldz_ Esilazeynepaslan 24+11=35 35+9=44 Oğlum zamanında tutmuş demekki bakalım bunda tutarmı 😂😂
Nutella- 26+10=36 36-9=27 tek çıkıyor ama bebeğim kız İlk bebeğim; 22+6=28 28-9=19 bu da tek çıkıyor ama o da kız
Esilazeynepaslan Benimde iki kızım var ikiside doğru çıktı hamileyim tek çıktı ama cinsiyetimiz henüz belli değil inş doğrudur 😍