AARE01 Kızlar 26+1 günlük olduk hala karnim fazla yok ve yumuşak normal mi acaba heleki düz yatınca sanki iyice yok oluyot neyden dolayı acaba
2Princess1Mom AARE01 Olabilir tabi normal bir durum iç karnınız geniştir. 🥰 benimde 2. Gebeliğim 27 haftalığız hala hamile gibi duran bir göbeğim yok. 🤭
hilal_tas94 AARE01 her hamilelik farklı seyrediyor 😄korkmayın bende ilk gebeliğimde öyleydim doktorum bir gecede göbeğin çıkar anlamızsın demişti öylede olmuştu
Krystal AARE01 Neyden kaynaklı bilmiyorum da normal bu durum. Komşumuzun karnını ellemistim ben merak ettiğim için yumus yumustu şok olmuştum 🤭 Benim de yatınca yumuşak oluyor korkulacak bişey yok.🤗
2Princess1Mom AARE01 Hayır illa sert olması gerek diye birşey yok. Bebeğiniz iyiyse endişelenmeyin. 😊