Kızlar aralıklı olur normal doğum ağrısı ama bu geçmiyor 7de başladı az az di şimdi çok şiddetli belime daha çok vuruyor kasıklarımdan ama kan su gelmedi sürece acile gelmene gerek yok korkma demişlerdi yalancı ağrı olsa geçerdi diye düşünüyorum bu gittikçe şiddetlendi ama 5-10 dakikada gelmiyor sürekli orda artık yürüyemiyorum ağrıdan bebeğin haraketleri nerdeyse kasıklarımda nasıl ayırt edebilirim çok kötü oldum