Rlemlelde Arkadaşlar 36+4 te bebeğimin kilosu 3400 gr geldi sizce fazlamı üstelik 38 haftayla uyumlu görünüyordu benimle aynı haftalarda olanlar yazabilir mi ne kadar kilo aldı bebekler
Ebrar46 Rlemlelde aynı durumdayız doktorum biraz iri bir bebek olacak sanırım demişti bu yüzden sezaryen istiyorum bende
babyUras_ Rlemlelde 38de 3800 küsür ölçtü doktor 40 haftada 3820 gram doğdu . Ölçümler birebir tutmuyo banada 500 gram aşağı yukarı olur demişti .
Rlemlelde Mavipatik aa çok fark var ben doktora sorduğumda fark çıkar mı demiştim o da 100 gr 200 gr oynar en fazla demişti
Mavipatik Rlemlelde benimkilerde +400 -400 oynama olur demislerdii ama daha büyük bekliyorlardı çünkü 20li haftalardsn beri iri bebek dediler sürekli. Bazen hiç belli olmuyor denilenler ve ortada olanlar 🫠
Rlemlelde Ebrar46 benim zaten ilk doğumum sezaryen olduğu için bu da öyle olacak ama 39-40 haftayı bekleyecektim kızımda beklemiştim çünkü ama bunu iri dedikleri için korktum Salı günü 37+3 te kontrolüm var eğer yine büyük derlerse tam 38 de doğum olmasını istiycem
Gizemnur1111 DENIZ_55 bende 37 de doğum görünüyor pazartesi günü 2800 şu an kilosu sizin bebiş nasıl küveze alınma gibi bi durum yaşadınız mı
DENIZ_55 Gizemnur1111 yok çok şükür olmadı doymadan sonra giyinme odasına gitti orda solun sıkıntısı var gibi hissedildi tedbir için yeni dogan bölüme götürüldü doktor bana gayet iyi ama ginede bakılsın dedi çok şükür bi sıkıntı cikmadi suan kucağımda 28 günlük olduk bile rabbim dileyen herkese nasip etsin inşallah
Ebrar46 Rlemlelde benim de Salı günü kontrolüm var bende tam 38. Haftama giriyorum gün isteyeceğim daha fazla beklemeye dayanamayacağım çünkü 🥲
Cemilezsy Rlemlelde benim de 35+2 bebek 3200 gram dedi. İki hafta çok sıkı diyet yapmam gerektiğini söyledi doktor.
Rlemlelde Cemilezsy hadiyaa bana öyle bişey demedi birde benim zaten hiç iştahım yokki bebek nasıl kilo alıyor bilmiyorum ilk gebeliğimde çok iyi besleniyordum bunda hiç önemsemedim halbuki o kadar kiloda almadım 10 kilo aldım sadece
Cemilezsy Ben zaten kilolu hamile kalmıştım. 10kilo aldım toplamda bende ama yine de bebek kilo aldı.