sumeyyeakyildiz Kızlar merhaba. Gebeliğimin 13++ haftasındayım. Doktor demir ve multivitamin kapsül verdi. Fakat yutamıyorum. Afedersiniz sabah ilacında ayrı akşam ilacında ayrı çıkarıyorum. İlaç yutma taktikleriniz var mıdır ?? __
newmommmyy2 sumeyyeakyildiz bende yutamıyorum o yüzden hiç ilaç kullanmadım ilaç bebiş için değil sizin için zaten içemiyosan dert etme bence yediğine içtiğine dikkat et en fazla biraz halsiz bir hamilelik geçirirsin düzenli olarakta kan değerlerine baktır çok düşük olanlara bir şekilde müdahale edilir zaten benim çok şükür hiçbir değerim aşırı düşmedi ilaçları varsa eğer damla ya da toz formunda kullanabilirsin öyle bir sor doktoruna mesela ben sadece demir kullandım sidefer stick var toz formunda en azından o kolay içiliyor direkt açıp tozu ağzına döküyorsun sende onu deneyebilirsin 🙏🏼
Accountant sumeyyeakyildiz taktik maktik işe yaramıyor bende içemiyorum arkadaşım balla yutuyormuş ben onu da beceremedim öğürüp atıyorum