Kızlar Eylül isminin yanına koyabileceğimiz kısa az heceli bir isim önerisi yapar mısınız biz eylül ela düşünmüştük daha doğrusu ben öyle düşünmüştüm ama eşim ela ismine gıcık olduğunu söylediği için vazgeçtik😂 Ya sadece Eylül koyacağız ya da yanına uydurabileceğimiz güzel bir isim bulursak iki isim koyacağız daha karar veremedik Eylül kesin ama ikincisi muallakta🤦🏻♀️