Askkokuluyavrum aynen öle canim her dk özele gidemem zaten ayda 1 özele gdyorum ondan hariç kafama birşey takıldığı zaman direk ra dveu alıp özele gidip koşuyorum. Muane oluyorum.sorularımı da soruyorum en azında . Kıyaslama yapıp özele gdince kafama.takılan soruyom hemde bebeğimin iyi.olduğumu. öğreniyorum😊