Minigim_ben1 valla bacım bende basur diye bir lanet çıktı hamilelikte ve doğum sırasında da nerdeyse ceviz kadar oldu beynim patlayacak sandım. Doğumhanede basuruum diye yırtındım ben. Bebek çıktığında rahatlayacaksın diyolardı hiç hissetmedim bile çıktığınu. Rahatlamadım da çünkü bütün acı popomdaydı benim. Herkeste farklı yani. Ama normal doğumun avantajı o gün ne çekiyosan çekiyosun ertesi güne bişe yok.