GezenTavuk_2 nuraymommy kuzum yani gölge çizgi konusunda uzmanım desem yeridir düz duvara baksam görürüm ama maalesef göremiyorum 🥹 bat’a varsa daha erkendir bebeğim .
Birbebisannesi dilarakocc hemen yuvarlağın yan tarafında dikkatli bakın silik çizgisinin alt kısmı gözüküyor. Çizginin tahmini yeride orası zaten. Ve orada çizgiyi görüyorum ben🌸 eminim çeken kişide görmüş ki atmış
ppmerlina Birbebisannesi bence beynimiz çizginin yerini kafamıza kodlamış hayali olarak görüyoruz… valla zerre göremedim ben
Birbebisannesi ppmerlina bak kız attım dikkatli bak😄😄😄 demek ki herkesi hamile görmek istiyorum. Ama ben çizgileri çok net görüyorum herkste artık😄
Birbebisannesi . Gördüğüm yeride işaretledim. Tartışmayı başlatan kişide aynı yerde gördüyse odur
rabiayy Birbebisannesi valla helal olsun, bende bu şekilde gördüm sayenizde. Ama benim beta 15 iken daha koyu idi. Beta 10 ve altındadır 🌸 hayırlı olsun
ppmerlina Birbebisannesi ahahah kız baktım valla yine göremedim bomboş gibi duruyor 🥹🥹 inşallah biz yanılıyoruzdur inşallah erken fark edilen bir gebeliktir 🥹🤲🏼🤲🏼
Birbebisannesi ppmerlina varsa ben demiştim derim tekrar tekrar baktım görüyorum🌸🥰 çok erken bence zaten ondan incecik
nuraymommy Birbebisannesi evet canım varla yok arası bir gölge onun için siyah beyaz yaptım daha bata 9 gün var ama elimde fazla var diye yapayım dedim 😬
nuraymommy ppmerlina GezenTavuk_2 Birbebisannesi Kızlar bu düşünceyle yattığımdan mı bilmem bir rüya gördüm çok etkilendim yeni doğmuş bir erkek bebek böyle ailecek kucağımızda gezdiriyoruz esmer böyle çok tatlı sonra anneme diyorum ki anne ver de emzireyim ben onu diye emziriyorum öyle uyandım 🥹