Dileminiz Selam kızlar canım çok noodle çekti normalde de gözüm aramaz ama ağzımın suyu akıyor neredeyse yesem bir sorun olur mu sizce bir kereden
hayalperest2310 Dileminiz yani yenilir niye yenilmesin aşermişsiniz ben tadını bile bilmem 😂😂😂canım ne çekiyorsa yiyorum ya abartılmadığı sürece sıkıntı olmaz inşallah
Ayshababy Dileminiz kızz Japonlar noodle anasını ağlatıyor yerken paketli olanları çok sevmem ama lokantadan yiyin isterseniz tavuklu miss gibi proteinli ben hep öyle yapıyordum paketli çok sevmem ama hamilelikte canım çekti 2 kez yedim
Krystal Dileminiz Ya ben heryerde okuyorum bu tür yiyecekler içecekler hamileyken de tüketilir ama abartmadan diye. Bende yemiştim hamileliğimin başlarında nefsim terbiye olunca tamam dedi kendileri😂 Kısacası ye, bebeğinde mutlu olur.🥳
Maiyaig Dileminiz 2 hafta önce benimde acayip çekmişti unutmaya çalıştım ama malesef daha cazip oluyor 2 paket yedim o gün daha da aklıma gelmiyor 😅 canınız çektiğinde unutması zor malesef sık yemediğiniz sürece bişey olmaz
Dileminiz hayalperest2310 Askım çok sağlıklıksız diye biraz vicdan azabı çekiyorum bebişten dolayı hahakdk