Miyosss ya ben 24+2 yim geçen hafta pazar günü kasıklarımda Ağrı oldu pazar pazartesi ağrı çektim pazartesi gecesi hiç uyuyamadım doktora yazdım idrar yolu enfeksiyonu olabilir gel dedi Salı günü doktora gittim kasılma olmuş karnım aşırı sertti sonrasında rahim ağzı kontrolu yaptı 20 haftada detaylıda 40 mm çıkan rahim ağzı kasılmadan ötürü 25 mm düşmüş hoca panikledi falan bana endol ve progestan verdi günde iki iç dedi bugün tekrar kontrole gittim çok şükür rahim ağzı yetmezliğim yok ama kasılmadan dolayı tahim ağzı kısalmış ve 25 mm düşmüş Buda erken doğum demekmiş bugin çok şükür 33 mm çıkmış bugin yarın endol günde 2 sonra günde 1 e düşür haftaya görüşelim tekrar dedi bilemiyorum bıraksam mı endolü