Dün açtığım postu görenler biliyor sol kasıkta ve karnımın saginda sızlama vardı, çikolata yiyip hareketlerini de hissetmeyince acile gitmiştim. Nst cekildi sancılarım hep 20-21-22-23-24 de oynadı. Normal mi bunlar yoksa bebeğin fazla hareketinden dolayı mı olur