Adenbebek benim de 18. Haftada öyleydi. Pıt yapıp dururdu 😁 şimdi 20+3teyiz yavaş yavaş güçleniyor, hala güçlü değil biliyorum ama aradaki fark belli oluyor. Artık karın duvarıma baskı yapmasa bile, vurmasa bile, içeride döndüğünü hissediyorum mesela. Vurduğunda da dışarıdan karnıma baktığımda titrediği görüyorum, sanki kendim hıçkırmışım gibi titriyor karnım. 2 hafta önce olmuyordu bu. Demek ki daha güçlü vuruyor 😊 gittikçe kıkırdakları kemiğe dönüşecek canımızı bile acıtacaklar daha çok küçükler 😊