Masal2021 30 yasindaym az önce farkettim sol gogsumun koltuk altın yakın olan kısmında ağrı ve ele gelen şişlik var sağ gogsumu kontrol ettim onda bişey yok korkmalimiyim cocok emzirmiyorum yada hangi doktora görünmek gerek
rabiayy Masal2021 merhaba. Geçmiş olsun doktora gidin ama kendinizi korkutmayın. Bazen biriken sütler de o şekilde ele gelebiliyor. Veya ilaç vs kullandıysanız gebelikte vs onlar yapabiliyor. ( örn: progestan vs) o yüzden korkmayın ama ihmal de etmeyin
Masal2021 rabiayy yok kullanmadım ay ins dün gece ağlamaktan harap oldum gorunecem doktora ins bişey yoktur
Datlum Benim hamileliğin ilk zamanlarinda sol.koltuk altımda ağrı acı ve şişlik oluştu genel cerraha gittim muayene etti bişi yok dedi. Süt damarlarin oluşuyor korkma dedi şuan 26 haftalığım çok az acıyor bir görünün sizde
Masal2021 Datlum peki hamileliğin kaçıncı haftasindaydnz aslında hamilelikten de şüpheleniyorum hatta buraya testte attım çoğu kişi yok dedi elime bı şişlik geliyo bugün gidip bı kan verecem sonra doktora gorunecem gogsum icin