İlk gittiğim doktor demişti ki; “ ovülasyon takibi yapmayan, kafaya bukadar takmayan kadınlar daha kolay hamile kalıyor”. Böyle durumlarda beyinde stres hormonu salgılanıyor ve gebe kalmayı önlüyormuş. Bırakın takvim tutmayı, istediğiniz zaman birliktelik yaşayın, zevkine varın demişti☺️