Seymaaaggg Kızlar bugün durup dururken adet görür gibi kanamam oldu düşük yapıyorum sandım hemen hastaneye gittim, doktor o kadar saçma afaki konuştu ki canımı sıktı kese var düşedebilir kaladabir vs dedi bu durumu yaşayan var mı
Moz Seymaaaggg merhaba çok üzüldüm fakat sağlıksızsa progestan da verse düşüyor fizyolojimiz cidden mükemmel sağlıksız olanı atmaya meyilli.Hakkınızda hayırlısı olsun ama beklemeyin doktora gidin
Katya1 Seymaaaggg progestanı düzenli kullan ve mümkünse dinlen hareket halinde olma inşallah kanaman durur bebeğin tutunur sana🤲
Merveue Seymaaaggg bol bol dinlen canım ayaklarını havaya dik. Başka bi hastaneye gitme şansın varsa hemen git bence
Seymaaaggg Ysg kendi doktorum progestan vermişti dün ama lekelenmeydi o bugün bildiğin kanama oldu, bugün ki devlet hastanesinde ki doktor bebeğin kalp atışı yok ki niye verdiler diyor
Seymaaaggg Moz kendi doktorum da bunu söyledi, sağlıklı ise her şekilde tutunur sağlıksız isede ne yapsak düşer dedi
AyYagmur Aynı şeyler benim de başıma geldi canım. Hatta acil kağıt imzalayarak gönderdi doktorum ertesi gün hemen progestan başladı iğnesi ile beraber. Mümkünse lavabo ve yemek ihtiyacın haricinde kalkma ayağa çok sıcak duş alma ağır kaldırma. Ve biraz günlük rutin işlerini askıya almaya çalış. En kısa zamanda tekrar doktorunla gorus ama.