Pinar5454 Kızlar merhaba aklıma takılıyor 4 kez ultrasona girdim 6+2 deyim. Bebeğime bunun bir zararı olur mu?
byz12nur Pinar5454 zararı var mı bilmiyorum ama siz çok sık girmişsiniz 23 haftalık olduk 5 kere girdim ultrasona
Pinar5454 aylinpalaa bir doktor kese de problem var dedi ben de başka doktora danışmak istedim. Gebelik takibimi de 2 farklı doktor yapıyor
Pinar5454 Ahsenmira internetten araştırdığımda da öyle söylüyor ses dalgalarının bir zararı olmadığını söylüyor. Kanama kanalım da olduğu için gitmem gerekiyor
Pinar5454 byz12nur gittiğim doktor ultrasonla keseyi gördü sonra haftaya gel kalp atışlarını kontrol edelim dedi. Ardından kanama kanalı var dedi. Daha önce de ameliyat olduğum için riskli gördü sanırım
Ahsenmira Pinar5454 bende ilk sekiz hafta üç kere gittim şimdide 15 günde bir gidiyorum bu dr ve senin aranda bir duru.