Gulsahs Bizde bugün 36+0 haftalığız benim doktorum da doğum şeklini henüz demedi 2 hafta sonra belli olacak😬
Beyzanur1995 Alyadnz33 özel hastane gün veriyor galiba bu haftalarda hep .bizim devlet henüz gün vermediler sağlıkla gelsin inşallah 💓
Sedakrt Beyzanur1995 evet 5 buçuk yıl önce sezaryen olmuştum kordon dolanınca , yine sezaryen olacak 😌
Happyka Beyzanur1995 benim 3 sezaryan olacak 🫣 dün nst girdik normal dedi herşey yolunda , ama size gün vermesi gerekiyor en son ne zaman kontrole gittiniz?
Merve-Beyto Happyka Nst ye kaçıncı haftada giriliyor. Çok merak ediyorum Nst yi😊 ben daha 28 haftalığım ama doktorum 1 temmuza gün verdi .