25e kadar düzensiz şekilde hissettim ben. Sonra daha düzenli olmaya başladı. Simdi 33üz, sabah ve akşam muhakkak hareket eder mesela. Gündüz de onun sevdiği şeyleri yiyince de eder. Şu an normal yani rahat olun ama doktora da söyleyin siz yine de içiniz rahatlar 🌸