Selam kizlar. Benim ilk dogumum sezeryan oldu şuan tekrar hamileyim. Ben sezeryandan yana tek kelime bi şikayette bulunamam çünkü o kadar güzel geçti Allah’a şükür ve birgun sonra ayağa kalktım çocuğun altını degstrdm gittim geldim . Şimdi insanlar normalide dene diyorlar ama benim sezeryan dan yana bi şikayet sorunum olmadı. Neden bidaha okdr stres yaşayayım ki? Sizce denemelimiyim? Doktorum dedi sana bağlı istersen dene istersen gun verelim .