Cotanakk 787878- ben uzun zamandır tiroid hastasıyım çok çektirdim ultrason ama gebe değildim. Tedaviye yön vermek için nodül var mı diye bakmak için çekiyorlar.
Melek-akckaya21 787878- benmde yüksek çıkıyor kanda 18 haftalıkken girdim ultrasona orda normal çıktı ama kandaki bı türlü düşmüyor şuan 100 Luk ilaç kullanıyorum iki haftda bir gidip kan değerlerine baktiryorum dusmusmu diye
gezentianne 787878- Gebeyken de bakılıyor ultrasonda sorun yok ben yeni yaptırdım.Karnınıza tuttukları cihazın aynısı zaten sadece boğazınıza tutuluyor hatta bazı doktorların odasında var cihaz.Aynı kadın doguma gidip bebegine baktırmak gibi
787878- Melek-akckaya21 gecmis olsun ya ilac bende çok etki yapıyor bende kullanıyorum düşse bile kullanman gerekir dedi doktor uzun bir süre kullanacağım size ultrason cekildi mi
Cotanakk 787878- benimki ilacı bıraktığım an yükseliyor şuan ilaç kullanıyorum. Ultrason zararlı değil gebelikte zaten her ay ultrason ile bebek kontrol ediliyor
Melek-akckaya21 787878- evet çekildi hamilelikte sıkıntı olmuyor aynı karnimza bakilaan cihazla jel döküp boynumuza bakiyolar sadece beş dakalik bsy