Handeysr tedirgin olmayın birşey yoktur yerleşme vs oldugu için biraz fazla acı hissediyoruz bende korkudan vajinal ölçü falan hep yaptırdım valla şükür normal ilerliyor stres yaptıkca daha kötü oluyor, gecer bu günlerde saglıklı olsunlarda yeterki dayanıyoruz bi şekilde