burcuyilmazzz38 Busra6694 bence güzel bizde baya düşündük fakat hâlâ karar veremedik 37 haftaya geldim isimli magnet yaptırcam yaptıramıyorum isim yok 😂
fdmoksz33 Busra6694 bizde Gökalp kağan koyacağız canım.ilk.oglumum.adida Göktuğ ona uygun diye bence çok güzel ☺️sağlıkla gelsinler biz 37+1 iz şuan