sibelgoksu Hamilelikte kepeklenme yaşayan var mı? 10+3 saçım acayip kepeklendi yaşayan ve çözüm bulan var mı?
Katya1 sibelgoksu saçımda asla kepek olmazdı kücük kücük kepekleri farkettim geçen gün yıllardır aynı şampuanı kullanırım nedendir acaba. Hiindistan cevizi yağını kullaniym dedim belki iyi gelir nemlendirir
sibelgoksu Katya1 bende asla kepek şikayetim olmadı ilk kez oluyor sirke döktüm ben ananaslı 🤣🤣 şimdi daha iyi gibi bakalım
tgcehnm Swissoderm kepeğe karşı etkili şampuan kullanabilirsin saç derisindeki kepeği dengeliyo zaten doğal bir ürün yeni çıktı sayılır ama ben çıktığından beri kullanıyorum çok faydasını gördüm