Sef15 Kızlar e bebekte baby plus park yatağı almayı düşünüyorum kullanan tecrübesi olan varsa yazabilir mi yardımcı olursanız sevinirim
Minikeller38 Sef15 pregonun aldık biz oğlum 4 yıldır kullanıyor . Oda yaptıgımız halde park yatagını bırakamadı memnunuz biz 🤍
gizem_sert Sef15 Kanz withme 2 anne yanı aldım bende kurulumu kolay e bebeğin kendi markası kumaş olarak kalitesiz duruyordu ikisi yan yanaydı kanz daha sağlam durduğu için onu seçtim
Alavya Merhaba. Ben de park yatak olarak joie aldım. 60×90 ölçüsü. Kaç ay kullanabilir acaba hiç bilmiyorum. Sizinkinin ölçüsü nedir @Minikeller38
panikprenses ElifBD bizde elele madre dusunuyoruz alan arkadaslarimiz da memnun olduklarini soyluyorlar
Sef15 Dilekylmaz inanın bilmiyorum foto koyamadım buraya 70/110 cm baby plus anne yanı olarak yazıyor başka bir şey yazmıyor
Sef15 Elifcr1 baby plus mu 70/110 cm anne yanı park yatak yazıyor benim baktığım aynısı mı acaba sizinle
1Anneadayiiii Sef15 O beşiği bilmiyorum ama elele madre aldım bende kurduk güzel ve gayet geniş bi beşik benim çok hoşuma gitti inşallah oğluşum da beğenir ve uzun yıllar kullanabiliriz 💙🐣🥰