Göğüslerim aşırı hassas üstüne bile yatamıyorum günlerdir, ucu belirginleşti ve karardı, kasık ağrısı mide bulantısı var ama doktor idrar yolu enfeksiyonumdan dolayı olduğunu söyledi. Bugün de 1 tane antibiyotik kullandım, 1 haftadır hiçbir şekilde çizgi çıkmayan testimde silik çizgi çıktı bugün sabah da baktım şimdi de ne yapmalıyım şaşırdım bir yol gösterin