kumsal__ merhaba. Benim de bi tanıdığım abla bu işleri yapıyor yıllardır rahim kayması, göbek düşmesi vs. Eltimin 4 sene çocuğu olmamış o ablaya gittiği ay hamile kalmış. Halam aynı şekilde bu ablaya gidince hamile kalmış ve doktor asla çocuğun olmaz diyordu. Bende 1 buçuk senelik evliyim doktorlar bana da tüp bebek ilka diyorlar hatta onunla da şansımın düşük olduğunu söylüyorlar memleketime gittim ailem kaynanamlar hepsi illa o ablaya git dediler gittim o ay kist oluşmuştu bende abla dedi ki yumurtaların çok zayıf çalısıyor kist var bitane de ve rahim ters dönmüş. 2 aksam göbeğine hamur koy gel dedi ben 2 aksam hamuru yaptıktan sonra karnım çok kötü ağrıyordu bir şeyler olduğunu anladım yani. Ertesi günü gittim Düzeltti yakı yaptı kistimin patladığını söyledi. Sonra ben evime döndüm takipli olduğım doktoruma gittim sol tarafımda asla yumurta görmüyordu 2-3 tane gördü sağ ve solda, ve kistimin gittiğini göremediğini söyledi. Adet bekliyorum suan adet olmam lazım bir kere ondan sonra Allahın izniyle inşallah bana da şifa olmuştur hep korkuyordum bu tarz seylerden kullanmaktan felan doktorun dediklerinin aynısını demesi ve ben sorunumu söylemeden hepsini bilmesi beni şaşırttı.