Aselgozde123 ben 6 haftada gittim kese vardı bebek görünmüyordu geç döllenme olabilir boş gebelik de olabilir dedi hem alttan ultrasonla baktı hem de monitörden karından yani İkisinde de görünmedi bugün tekrardan gittim hem bebek hem kalp atışını duydum doktor bir günlüğüne bile fark ediyor dedi O beş gün benim için hiçbir şekilde geçmedi stres yapmanıza çok iyi anlıyorum beklemek kadar zor bir şey yok yani 6+5 de gördük yani