yacaco06 oglussannesiiii lcw, trendyolda artış markası var bi de. Genellikle triko bu elbiselerle bol gömleklerle geçirdim
Girlmama oglussannesiiii puma adidas nike markalarindan giyiniyorum xs beden giyerken hamileyken m beden aliyordu oluyordu
Onu_beklerken Oyshodan hamile taytı aldım evet çok rahat ama tüylendi birkaç giymeye o kadar para verince insan değer mi bi düşünüyor onun yerine lcw den birkaç tane alınabilir.
oglussannesiiii Girlmama balık etliyim biraz 67 kiloyum ilerleyen zamanda hiçbiri olmaz bana bence onların 😂😂
Queenhera oglussannesiiii LCW’den bol bol ve uzun üstler almıştım ben. A bir de pentide hamile taytı ve iç çamaşırları var onlar da harika. Oysho hakkında bir arkadaş tüylenme yaptı demiş ama bende hiç olmadı. Ben taytını değil eşofmanını almıştım aylardır giyiyorum.
Happyka oglussannesiiii üstler de gayet güzel, 3 sene önce aldığım hamile tunik eşofman vs bu sene yine giyiyorum, sadece hamile değil büyük beden bakın
Queenhera oglussannesiiii bana da yakın arkadaşım önermişti. Mağazalarda satışı yok sadece online bilginiz olsun 🌸