Melisahmet Haftadayım vajinamda ciddi bir ağrı var. Enfeksiyon mu diye düşündüm idrar tahlili kültür verdim ama normal çıktı. Acaba erken doğuma falan neden olur mu. Yaşayan var mı normal mi
nevaneva Melisahmet doktora sordum bende de 30. Haftada başladı o ağrı ve baskılar bebek baskılamaya başladığı için normal dedi 34. Haftadayım hala o ağrılar geçmedi magnezyum içiyorum biraz hafifletiyor
Nursahmila Melisahmet ben de 30. Haftadayım 2 gündür aynı ağrıyı hissediyorum. Kemik agrısı gibi bazen doku ağrısı gibi oluyor özellikle geceleri lavaboya kalkarken hissediyorum umarım enfeksiyon kaynaklı değildir ben henüz tahlil vermedim
Melisahmet Nursahmila kültürde bişet çıkmamıştı ama bugün muayene oldum. Hem mantar varmış hemde bbeğin başı çok aşağıdaymış dinleneceksin yatacaksın çok yorulmayacaksın dedi