Alarasuuu Selamlar 🌸 25 haftalık hamileyim kızlar bugün doktor mastit olduğumu söyledi ve antibiyotik verdi zararı olmaz mı bebeğe çok korkuyorum ama içmesemde düzelmeyecek sanırım 😭
minikbebegim06 Alarasuuu hayır gebelikte kullanılabilen antibiyotikler var onları veriyorlar lütfen doktor dışında kimseyi dinlemeyin burda kullanma deseler kullanmayacak misiniz ? Daha çok zararı olsa ne yapacaksınız doktor uygun görmese vermezdi neden size bebeğe zararı olacak bir şeyi versin
Ilosumm Alarasuuu 21 haftalık gebe iken mastitin bile ilerisi oldum. Apse topladi göğsüm 10 gün hastanede yattım günde 3-4 kez ilaç alıyordum. Doktorlar gebeliğe uygun tedavi yapıyorlar endişe etmeyin