Klcarslnn 34 haftalık olduk eskisi gibi kıpır kıpır değil elimi karnıma koyunca tepki veriyor ama gün içinde sakin bir kaç gündür çarşamba kontrole gittim herşey normaldi . Bu haftalarda böyle hareketsiz olması normal mi yeri daraldığı için mi acaba ?
Queenhera Bizim de 33 bitti bugün. Aynı durum bizde de söz konusu, sanıyorum dediğiniz gibi yeri daraldığı için daha az hissediyoruz. Eskiden olduğu gibi değil de daha hafif dalgalanmalar şeklinde hissediyorum ben.