Mehtapsato bizde kabul etmedik hatta kağıt imzalattılar ne gelirse Allahtan keisnlikle farklı birşey düşünmüyoruz mr istedi özel bir hastanede çektirdik mr. Mr a göre araknoid kist varmış kesin olarak şuan yapılacak birşey yokmuş doğumdan sonra takip oluyormuş büyüme basınç yaparsa diye inşallah yapmaz dualarımda hep 🤲🤲🤲