Yaswinn ilk bebeğim tüp bebekti ve transfer gününden bir gün önce bıraktım ve birdaha içmedim doğum sonrasında bile. Kızım 1.5yaşındayken tek tük içmeye başladım ve eşimden falan alıyordum paket almıyordum, tam paket aldığım hafta tekrar hamile olduğumu öğrendim ve ertesi günü sadece 1tane içip bıraktım bidaha da içmedim istesemde bulantılardan içemiyorum öyle bıraktım, sonrasında tekrar başlamayı düşünmüyorum inşallah bu gazla devam ederim. Herkesin nefsi farklı çoğu hamile arkadaşım içiyor abartanda var abartmayanda, ne kadar az o kadar iyi