Tamarix Bugün muayeneye gittim yumurta 20 cm olmuş rahim duvarı 8.33 gebeliğe hazır dedi aşılamaya karar verdi nasıl gidecek süreç yardımcı olur musunuz
birdilektut15 Tamarix çatlatma iğnesi vurcak ondan 36 saat sonrada aşılaman olcak canım vermedi mi çatlatma iğnesi doktor
birdilektut15 Tamarix canım benim yumurtam 18 mm di gecesine iğneyi vurduk 36 saat sonrada aşılma oldum o yüzden bilemedim adetinin kaçıncı günündesin belki adetinin 15.gününü beklemiştir doktorun
birdilektut15 Tamarix canım o zaman o yüzden ilişki önerdi doktorun yumurtan iyi büyümüş hemen maşallah