aslhn06 👼🏻BEBEK İÇİN👼🏻 👉🏻2 adet 10lu hastane çıkışı 👉🏻Yedek 3 adet zıbın( kısa veya uzun kollu size kalmış) 👉🏻2 adet alt-üst takım 👉🏻1 paket bebek bezi 👉🏻1 paket ıslak mendil 👉🏻1 adet Yedek şapka 👉🏻2 adet yedek eldiven 👉🏻 4 adet ağız mendili 👉🏻1 adet peluş battaniye 👉🏻1 adet ince müslin battaniye 👉🏻1 adet biberon(philips avent) 👉🏻1 adet emzik (philips avent) 👉🏻 2 adet çorap 👉🏻Puset 👉🏻EN ÖNEMLİSİ VALİZ👀 👱🏻♀️ANNE İÇİN👱🏻♀️ 👉🏻2 adet pijama takımı 👉🏻4 adet çorap 👉🏻2 adet yelek-hırka 👉🏻2 adet Lohusa kilodu 👉🏻2 adet Emzirme atleti 👉🏻pet 👉🏻Terlik-tac 👉🏻1 paket Göğüs pedi 👉🏻Küçük ve büyük havlu (duş alabilirsiniz belki) 👉🏻Tarak,dişmacunu ve fırçası, makyaj malzemeleri 👉🏻Kolanya -çikolata (dağıtmak için) 👉🏻Nüfüs cüzdanı 👉🏻Kirli çamaşır poşeti 👉🏻Göğüs kremi BABA İÇİN 👉🏻2 adet tişört 👉🏻2 adet pantolon 👉🏻2 adet çorap 👉🏻Terlik 👉🏻Bakım malzemeleri ( dişmacunu,fırçası vs) 🧿UMARIM EKSİK YOKTUR İŞİNİZE DE YARAR TATLI ANNELER 🧿 herkese hayırlı doğumlar diliyorum🤰💕
Ayazipek Eksik görünmüyor ama tavsiyem bebeğe giydirilecek kıyafeti bir kesenin içine bir adet beziyle birlikte koyarsanız daha pratik oluyor yakınınıza takbih edersiniz hemşireler istediği vakit yakınınız o keseyi verir. Oğlumda öyle yapmıştım kısmet olursa yine öyle yapıcam
aslhn06 Ayazipek tabiki kolay bulmak adına yapılabilir hastane çantasının düzenini istediğiniz gibi hazırlayabilirsiniz☺️
Gamze14 Bence bebek için üç takım yeterli olur içliklerberaber. 1 gün kılıyoruz sonuçta hastanede kullanılmıyo o kadarı. Ben kızımda öyle yaptım çoğu giyilmemişti hem çantada çok yer kaplıyolar