Ceiydda Daha önce kendini yordunuz için(ev işi temizlik vs) doğumu başlayan var mı ya bugün kendimi çok yordum şimdi çok pişman oldum belim kasiklarim ağrıyor 35. Haftadayim
Elis27 Ceiydda benimde öyle oluyor evde yoruldugum zaman doguracak gibi hissediyorum ağrıdan sancidan yatamıyorum gayet normal dinlenince geçiyor ..bebeğiniz zamanı gelince gelecektir endişe etmeyin
12betul Ceiydda O haftadalarda öyle bir yorgunluk ki doğum başladı sanıyorsun ama olmuyor . Tabi tetikleme. İhtimali de yok diyemeyiz. Bence ayaklarının altına yastık koy dinlen
Ceiydda 12betul aynı durumdayım ya pek ağrılarım geçti sayılmaz bebek hareketleri falan iyi o yüzden üzerine düşmedim pek sancı falan da yok sadece her zamanki gibi yalancı kasılmalar oluyor arada