Kızlar merhaba 3 yaşında kızım var ona hamileliğimde beta değerim 1414 çıkmıştı. 8 mart son adet tarihim 10 gün gecikme ile sağlıkocağına gittim betam 18401 çıktı doktor değer yüksek dedi kadın doğuma yönlendirdi böyle bişey yaşayan oldu mu internette çok farklı şeyler yazıyor