Gabby Kızlar şuan 30 haftadayım servikal uzunluk 28mm düşmüş progestan kullanıyorum bebeğin birin başı çok çok aşağıda baskı yapıyor rahime böyle olup 37/38 haftayı gören var mı?
Bebegim3444 Gabby dikkatli olup uzanman lazım gerekirse sadece lavaboya kalk ikinma olmasin. Ve fitili asla unutma ☺️
h_h_momss Gabby bende 29. Haftadayım ama servikal uzunluk hiç ölçmedi doktorum, alttan mı ölçülüyor,sizde bir sıkıntı sonrasında mı servikal uzunluğa bakıldı
Elegantea10 Gabby bence 30. Haftada 28 mm gayet yeterli. Benim doktorum ikizlerde 20 mm altında sıkıntı olur erken doğum riski açısından demişti. Zaten git gide kısalan bir şey bu uzunluk. İkizlerde bir tık daha fazla kısalıyor. Siz yine de istirahat edin çok ayakta kalmayın
Gabby h_h_momss bi sıkıntım yoktu sadece altta baskı hissediyorum bebek aşağıda kıpırdıyor dedim nts bakıldı sonra alttan baktı usg ile ölçüm yaptı dr
Kediliveikizli Gabby merhaba ben de 27 haftalığım ama otururken bile baskı hissi oluyor bazen ayaktayken de zorluyor ve şu an tekmeler aşağıda siz de ne gibi durumlar oldu, bu kadar erken olması normal midir
h_h_momss Gabby teşekkür ederim, inşallah 37 lere kadar gideriz hepimiz , Allah sağlıkla ve kolaylıkla kucağımıza almayı nasip etsin tüm gebelere🙏🏻
Gabby Kediliveikizli benim bebeğimin biri artık doğum pozisyonunda başı baskı yapıyor ayakta bazen yatar pozisyonda bile o baskı oluyor nst de ufak tefek iki üç tane sancı çıktı
Gabby Elegantea10 doktorum dinamik bir yapıya sahip rahim bebeklerin kilo alması +ikiz gebelik olması rahimi stabil tutmaz bir gün sonra bile değişir uzunluk dedi o yüzden elinden geldiğince dinlen dedi bakalım hayırlısı inşallah vaktinde sağlıklı doğsun tüm bebeklerimiz