Kızlar 6 haftalık hamileyken su çiçeği oldum ve doktor takibiyle atlattım ateşim 2 gün boyunca 38 civarı oldu ve parolla düşürdük şuan 9 haftalığım bebeğin kalp atışı herşeyi yerinde ama doktorum perinotoloji bölümüne görün dedi ordaki doktor da bebeğimin engelli olabileceğini ve aldırmayı teklif etti ben böyle bişey asla istemiyorum ama su çiçeği geçirip yada ateşlenip sağlıklı kucağına alan var mı? Ümide ihtiyacım var …